«У світі існує дві складні речі – керувати і                                                     виховувати.»

                                            Імануіл Кант

 

Завідувач – Мисанець Надія Мечеславівна,  1965 року народження, освіта неповна вища, закінчила Кременецьке педагогічне училище (вихователь дитячого садка), загальний  стаж педагогічної роботи складає 35 років, на посаді завідувача дошкільного навчального закладу  23 роки з 1997року.

 

Життєве кредо: «Допомагаючи іншому піднятись нагору,ти сам наближаєшся до вершин»

                                                                        Норман Шварцкопф

     У мене вже  35 років є улюблена робота,про яку я мріяла з дитинства,і от уже майже 23 роки(не приховаю,найважчих)- я завідувач ДНЗ «Малятко».Запитаєте:а чи легко бути лідером в  освітній установі?Напевно, важко? Адже це приблизно 20 співробітників,66 дітей і подвоєна цифра батьків у щоденній взаємодії.Тепер я розумію,що педагогічної освіти для керівника дошкільним закладом мало. Життя постійно примушує вчитися і перетворюватися на психолога, мистецтвознавця, юриста, бухгалтера, менеджера, дизайнера...Вчу інших і сама постійно вчуся.Без цього не можу.Тільки тоді вповні живеш і працюєш,коли відчуваєш власну щедру віддачу справі,людям.Я зобов’язана знати багато,бути в курсі всіх новацій,володіти безліччю варіантів виховних прийомів,методів.Інакше я не виправдаю своєї посади і моїм спільникам буде зі мною нецікаво працювати.Керівник дошкільного навчального закладу має ефективно управляти колективом:ставити професійну мету;об’єднувати людей,підтримувати їхню ініціативу,вміти якнайкраще демонструвати свої особисті якості;

        Бути керівником – справа нелегка. Але точно знаю, що ми не маємо права на грубість і роздратування, на неувагу і нерішучість, а маємо право на мудрість, гнучкість, високий професіоналізм, на високу працездатність величезну відповідальність за роботу в установі і звичайно ж, постійне хвилювання за результати роботи колективу.

         Сьогодні ніхто не знає, що буде завтра. А керівник повинен оперативно відчувати час, передбачати і прогнозувати будь-яку ситуацію, гнучко перебудуватися за всіх вимог життя, розумно ризикувати. Спроби відповідати вимогам керівника, саме такого, яка я є на сьогоднішній день, привели мене до висновку: будь-які плани, намічені завдання, проекти, інноваційні сучасні технології можуть бути ефективно реалізовані тільки за умови взаєморозуміння і тісної співпраці всіх учасників освітньо-виховного процесу, а саме: ініціаторів-керівників, педагогів, батьків та дітей.      

 

 

МИ ПРАЦІВНИКИ ДНЗ «МАЛЯТКО» ЗАВЖДИ ВІДКРИТІ ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ ТА ОБМІНУ ДОСВІДОМ.

НЕМАЄ У НАС НІЧОГО ДОРОЖЧОГО ЗА ДІТЕЙ, І НЕ МАЄ БІЛЬШ ВАЖЛИВОЇ СПРАВИ НА ЗЕМЛІ,НІЖ ВИРОСТИТИ ЛЮДИНУ!ЗДОРОВУ,РОЗУМНУ,ДОБРУ І ЩАСЛИВУ!

 

 УКРАЇНА

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

(ЯСЛА-САДОК)  «МАЛЯТКО » С.ЛЮХЧА

КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЛЮХЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

код ЄДРПОУ № 37907830

34508, вул. Мирна 1,с.Люхча, Сарненський р-н., Рівненська область обл.,

e-mail: Nadiya_misanets@ukr.net

 

З В І Т

 

завідувача дошкільним навчальним закладом

Мисанець Надії Мечеславівни

про роботу закладу у 2019-2020 навчальному році

 

21.08.2020

На виконання Національної доктрини розвитку освіти, п. 3 наказу Міністерства освіти і науки від 23.03.2005р. № 178, Положення про дошкільний навчальний заклад, з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації я, Мисанець Надія Мечеславівна, завідувач дошкільного навчального закладу «Малятко» , освіта неповна вища педагогічна, педстаж  35 років (з них 23 роки на посаді керівника), звітую про основні напрямки діяльності за 2019-2020 навчальний рік.

Загальна характеристика

Заклад побудований за типовим проектом у 1960 році, почав функціонувати з вересня 1969 року.Це освітньо-виховний заклад загального типу.Розташований у одноповерховому приміщенні.Мова навчання та виховання:українська.Форма власності:

комунальна власність Люхчанської сільської ради.

Засновник ДНЗ «Малятко» Люхчанська сільська рада.Засновник здійснює фінансування ДНЗ, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням  і матеріали, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

Дошкільний навчальний заклад «Малятко»  працює з 8.00 – до 18.30 години за п’ятиденним робочим тижнем.

     Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням.Розвивальне середовище закладу організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

- групові для навчальних занять та прийому їжі;

- медичний кабінет;

- прогулянкові майданчики для кожної вікової групи;

- спортивний  з ігровими спорудами.

Склад вихованців

 За проектом заклад  розрахований на 2 групи потужністю  30 місць.Контингент вихованців дошкільного навчального закладу - це діти раннього та дошкільного віку від 2 до 7 років.

         Впродовж звітного періоду в  закладі функціонувало 4 вікові  групи,(в них виховувалось всього 66 дітей) .

2 різновікові групи з денним перебуванням , в них виховувалось 49 дітей із них:

1 група 3-4-го року життя «Сонечко», яку відвідувало 23 дитини;

 2   група 5-6 го року життя «Дзвіночок» , яку відвідувало 26 дітей;

та 2 групи 5-6-го року життя «Майбутній першокласник» з короткотривалим (3-годинним) перебуванням в них виховувались 17 дітей,які перебували в орендованому приміщенні опорного закладу «Люхчанський ліцей».

У вересні 2020 року 30 вихованців-випускників підуть до місцевої школи.

          Навчальний рік у ДНЗ починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 31 серпня у закладі проводиться оздоровлення дітей (оздоровчий період).

ДНЗ «Малятко» здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституції України

 -Закону України «Про освіту»

- Закону України “Про дошкільну освіту”

- Базового компоненту дошкільної освіти

- Закону України “Про охорону праці”

- Закону України “Про цивільну оборону”

- Закону України “Про дорожній рух”

- Закону України “Про відпустки”

- Кодексу Законів Про працю

- Програма  розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

- Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»

А також, відповідно Статуту та  плану роботи ДНЗ, який складається на навчальний рік та період оздоровлення. План роботи закладу був схвалений та затверджений педагогічною радою від 30.08.2019 року протокол № 1. Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Головною метою роботи ДНЗ «Малятко» є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку

Як керівник очолю вального закладу, у своїй діяльності  керувалась Статутом дошкільного навчального закладу,Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками завідувача, законодавством України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника ДНЗ.

Реалізацію державної політики в галузі освіти забезпечую через педагогічні ради, загальні збори членів трудового та батьківського колективів; дію від імені закладу; представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях; у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу; приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу за  потребою; здійснюю комплектацію груп дітьми; контролюю роботу всіх служб, виконання персоналом посадових обов’язків та дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку, відповідно до основних документів чинного законодавства.

З метою ініціювання участі педагогів та активних батьків у житті ДНЗ у закладі діють  такі форми самоуправління:

- батьківський комітет ДНЗ та батьківські комітети груп;

- профспілковий комітет;

- педагогічна рада;

- виробничі наради;

-загальні збори батьків та членів трудового колективу;

1.Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації освітнього процесу у дошкільному навчальному закладі:

1.1. Вжиті завідуючим дошкільним навчальним закладом «Малятко» заходи щодо    

охоплення навчанням дітей 5-ти річного віку

На виконання Закону України “Про дошкільну освіту”, листа МОН України від 18.12.2000 року «Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку», Інструктивно-методичного листа МОН України від 04.10.2007 року «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні заклади» щороку здійснюється облік дітей від 0 до 6 років, які проживають  на території обслуговування,закріпленій за ДНЗ «Малятко».

З метою забезпечення організації та проведення обліку дітей дошкільного віку, дотримання конституційних вимог щодо охоплення їх навчанням в дошкільних закладах освіти ,створення належних умов для здобуття громадянами дошкільної освіти, у нашому дошкільному закладі, створена робоча група для організації обліку дітей від народження до шести років. Загальна кількість дітей за роками народження від 0 до 6 років, які мешкають на закріпленій за дошкільним закладом території обслуговування, згідно з проведеним обліком у 2020 році станом на 01.06.2020року становить: по с.Люхча- 220 дітей, по с.Дубки -40 дітей, по с.Обірки-18 дітей.

Результати обліку звірено з Люхчанською сільською радою, на  підставі  списків складено  перспективну мережу на 2020-2021 н.р. Складено та оформлено в електронному варіанті персоніфікований список,  розподілений за роками народження, який  тричі на рік (січень,червень,вересень) оновлюється та доповнюється.

У черзі на влаштування в дошкільний заклад станом на 01.08.2020 р. перебуває 118  дітей,з них:                                                                                                                             

     - до 2-х років – 64 дитини;

     - від 2-х до 6 років – 54 дітей .

Протягом навчального року адміністрацією та педагогічним колективом ДНЗ проводилась активна робота в напрямку пропаганди дошкільної освіти:

- активно працював консультативний центр для батьків, діти яких не відвідують дошкільні заклади ;

- здійснювався соціальний та педагогічний патронат з метою сприяння взаємодії ДНЗ та сім’ї ;

-проводились Дні відкритих дверей для батьків наших вихованців та батьків дітей

неохоплених дошкільною освітою.

Педагоги закладу інформували батьків   про можливі форми здобуття їхніми дітьми дошкільної освіти. З метою пропагування дошкільної освіти та більш глибокого ознайомлення з дошкільним закладом батьки вихованців  та жителі запрошувалися на свята, розваги, залучалися до організації та проведення виставок та інших форм роботи. Було надано можливість переглянути організацію життєдіяльності дітей, оглянути предметно-ігрове середовище групових кімнат.За результатами обстеження, діти 5-ти річного віку  100% охоплені різними формами здобуття дошкільної освіти.

        1.2.Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження  

        інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес 

     Освітній процес в дошкільному закладі здійснювався відповідно вимог Державного стандарту дошкільної освіти України - нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти, який реалізується програмами розвитку дітей дошкільного віку

«Українське дошкілля», «Впевнений старт», та навчально-методичним забезпеченням, затвердженими Міністерством освіти і науки, України .

       З метою визначення рівня та вдосконалення освітнього процесу адміністрацією дошкільного закладу  були охоплені контролем усі суттєві питання. Своєчасно здійснювався попереджувальний контроль за змістом та якістю перспективного і календарного планування навчально-виховного процесу, готовністю вихователів і інших спеціалістів до робочого дня та за якістю підготовки до запланованих річним планом заходів.

Щоденна кількість і послідовність занять з вихованцями визначалася орієнтовним розкладом, що корегувалась постійно з урахуванням навантажень на дітей згідно програм, вікових та індивідуальних особливостей дошкільників, відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог. Роботу педагоги планували і проводили так, щоб дотримуватись процесу збалансованості життєдіяльності дітей: під час занять із значною розумовою завантаженістю ,обов’язково проводили фізкультхвилинки, між заняттями – фізкультпаузи; враховуючи вид заняття в ранкові години диференційовано проводили рухливі ігри різної рухливості. Колектив створював умови для емоційного благополуччя дитини, будував навчальну діяльність в динамічному режимі, використовуючи різні спеціальні оздоровчі заходи.

Інваріантна частина змісту освітньої діяльності дошкільного закладу забезпечувалась на засадах семи освітніх ліній, визначених Базовим компонентом:

"Особистість дитини","Дитина в соціумі","Дитина в природному довкіллі", Дитина в світі культури","Гра дитини","Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі","Мовлення дитини".

      Організація освітнього процесу була спрямована на забезпечення реалізації зусиль педагогічного колективу та батьків для набуття дошкільниками соціального досвіду.

Упродовж 2019/2020 навчального року освітній  процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення головної методичної проблеми «Формування успішної особистостості педагога шляхом використання нових інформаційних технологій» та  пріоритетних  річних завдань:

1. Продовжувати створювати умови для всебічного розвитку дітей та оптимізації освітнього процесу за допомогою навчально-розвивальних констукторів  LEGО.

2.Створення фундаменту успішності дитини в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».

3.Забезпечувати системний, творчий підхід у використанні педагогами в роботі з дітьми інноваційних та сучасних інформаційних технологій;

     У 2019/2020 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально.

Методична робота протягом навчального року була спрямована на розвиток творчих здібностей педагогів, підвищення рівня їх професійної  майстерності, формування умінь ефективного використання інновацій у освітньому процесі. У термінах згідно з планом роботи ДНЗ на навчальний рік було проведено різноманітні колективні та індивідуальні форми методичної роботи з педагогічними кадрами.З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи освітній процес на виконання головних завдань, адміністрацією були сплановані та проведені протягом навчального року засідання педагогічних рад «Зміст діяльності і завдання педколективу»,«Розвиток інноваційного освітнього простору в ДНЗ», засідання круглого столу «Підвищення ІКТ компетентності педагогів»,семінари-практикуми: «Професіоналізм і особистісне зростання педагога», «Інноваційні технології навчання і виховання в дошкільному закладі», колективні перегляди занять та режимних моментів, консультації (щомісяця). Під час педрад, семінарів використовувались інтерактивні методи навчання педагогів: дискусії, ділові ігри, вправи. Проведення відкритих занять стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлюються, пошуку нестандартних, цікавих рішень, а також сприяло збільшенню самооцінки.

Згідно  річного плану  роботи дошкільного навчального закладу на 2019–2020 навчальний рік систематично проводилася науково – методична робота з педкадрами, направлена на підвищення педагогічної майстерності педагогів, реалізацію їх творчого потенціалу та самореалізацію, мотивацію педагогів до творчої діяльності. Педагогам надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахової майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, участь в засіданнях методичних об’єднань педагогів району, колективні перегляди, використання кращого досвіду вихователів дошкільного закладу, проходження курсів підвищення кваліфікації на базі РОІППО.

Вихователі користувалися сучасними науковими розробками, авторськими програмами, методиками, розробками свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями «Дошкільне виховання», «Палітра педагога»,  «Вихователь-методист» та ін.

Створено банк даних інноваційних технологій, які запроваджуються в практику роботи, укладені тематичні папки з  інноваційними розробками та нововведеннями з визначенням проблеми, цілей нововведень.Педагоги активно впроваджують в освітню роботу з вихованцями інноваційні технології, що допомагає дітям  оволодівати знаннями, розвиває їх особисті задатки, креативне мислення.

Треба відмітити, що педагоги закладу поглиблено працюють за різними напрямками, підвищуючи свій професійний рівень. Педагогічний колектив з метою удосконалення освітнього  процесу використовував елементи альтернативних методик та технологій:

 

п/п

Автор

інновації

Тема

інновації

Педпрацівник,

який впроваджує

інновацію

Кількість

груп,вікова

категорія

дітей

Кількість

дітей

1

 

 

Н.В.Гавриш

 

 

«Художнє слово і дитяче мовлення»

 

Ніколайчук Т.І.

вихователь

 

старша група

 

26 дітей

 

 

 2

 

 

В.О.Сухомлинський

 

«Спадщина Сухомлинського»

 

Сергійчук Т.О.

  вихователь

 

    молодша

старша

 

23 дітей

26 дітей

 

 

  3

 

 Т.Д.Зінкевич-Євстігнєєва

Т.М.Грабенко

«Пісочна ігротерапія»

 

Волобуєва Л.П.

вихователь

    молодша

 

23 дітей

  4

 К.  Орф

Використання елементів системи Карла Орфа у музичному вихованні дошкільнят

 

Москалик Л.І.

музкерівник

    старша,

молодша

26 дітей

23 дитини

 

Педагоги  обізнані з інноваційними технологіями,які використовують у роботі з     

дітьми,творчо підходять до їх впровадження . Виходячи із змісту  поставлених перед собою завдань вихователі обох  груп творчо обирали форми і методи організації освітнього

процессу, орієнтуючись на індивідуальні особливості кожної дитини.Свої творчі надбання, рівень засвоєння дітьми знань, вихователі показали на відкритих показах  інтегрованих занять:«День народження синьої фарби»,(20.11.2019),«Гроші-Товар-Гроші» , (11.12.2019), (« Завітаймо до рукавички» ,(14.01.2020), «Ми маленькі українці»,(05.03.2020),спортивне свято «Ми дружні,спритні та кмітливі» (17.10.2019), спортивна розвага«Юні пожежники»,

(21.11.2019).

 Протягом року в ДНЗ продовжувалась проводитись систематична та цілеспрямована робота щодо забезпечення інформатизації освіти. На сьогодні в закладі наявні: 1 персональний комп’ютер,2 ноутбуки, 3 принтери. Протягом року постійно залучалися позабюджетні кошти на підтримку роботи наявної техніки (заправку картриджів, заміну кабелів тощо).

Впровадження ІКТ в освітній простір ДНЗ впродовж року здійснювалось комплексно через різні сфери його життєдіяльності. Протягом навчального року активно продовжували використовувати ІКТ в управлінській діяльності:

-ведення ділової документації;

-використання електронної пошти;

-використання Інтернету;

-створення сайту закладу.

 Педагоги закладу працювали над всестороннім  самоудосконаленням,приймали участь в заходах різного рівня щодо підвищення їх ІКТ-компетентності, використовували різні форми самоосвіти,а саме:

-роботу із книгами, періодичними професійними виданнями;

-використання матеріалів проблеми, яку вивчають, які пропонує мережа Інтернет;

-участь в роботі конференцій, вебінарів, засідань круглих столів,  методичних об’єднань різних рівнів, тренінгів, колективних переглядів та ін.;

-вивчення і творче застосування досягнень перспективного педагогічного досвіду, упровадження інноваційних розробок.

Реалізовуючи завдання базової програми та обраної науково-методичної проблемної теми  педагогічний колектив успішно продовжує використовувати ІКТ, різноманітні електронні освітні ресурси в організації освітньої  роботи з дітьми.

     Завідувач спрямовує зусилля педагогічного колективу на виконання вимог Базового компоненту дошкільної освіти через реалізацію річних завдань. Окрім інваріантної складової навчального плану, є варіативна складова у межах Базового компоненту: заняття з ритміки та хореографії.

Окрім навчальних занять згідно затвердженого розкладу, проводилась гурткова робота вихованцями: художньо-естетичного« Фантазії з паперу», морально-етичного «Скарбничка доброти»,економічного «Економічні перлинки для маленької дитинки»,хореографічного «Феєрія танцю».Керівники гуртків використовують парціальні програми .Заняття у гуртках дозволяють дітям розвивати індивідуальні здібності та нахили, проявляти творчість.

Проводилися Дні здоров‘я, свята, ранки, екскурсії, організовувалися огляди, конкурси: ігрових куточків, куточків СХД, проведено виставки поробок із овочів, фруктів, квітів, огляд груп і майданчиків по підготовці до навчального року та до роботи в літній період,  виставки дитячих малюнків, новорічних композицій, спільних робіт з батьками та вихователями :виставка-показ композицій «Щедрі осені дари» , виставка-огляд «Різдвяна зірка»(новорічна іграшка своїми руками-вироби вихователів,дітей та батьків),виставка-показ «Великодній кошик» ,родинна творчість «Безпека дитини»(діти спільно з батьками) та інші.

     Упродовж року здійснювався моніторинг результативності освітнього процесу. Оцінка результативності освітньо-виховного процесу з дітьми  дошкільного віку здійснювалась відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) програм «Українське дошкілля» та старшого дошкільного віку «Впевнений старт». Досягнення дітей оцінювалися за чотирма рівнями (низький, середній достатній, високий).

.За підсумками поточної діагностики ми отримали наступні результати:

Продіагностовано 49 дітей,з них: 

       -високий рівень –  20 дітей (41%) ;

    -достатній рівень –23 дитини (47%);

    -середній рівень –5 дітей (10%); 

       -низький рівень – не має.

Аналізуючи результати першого оцінювання в січні 2020 року ми дещо внесли корективи в план роботи аби приділити належну увагу тим компетенціям, які у дітей недостатньо сформовані.  Головною метою колективу дошкільного навчального закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягти успіху, правильно будувати своє життя. Важливим показником результативності роботи дошкільного навчального закладу є готовність дитини до навчання у школі.

     На сьогоднішній день показником ефективності реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти є його наступність зі стандартами початкової школи. Моніторинг рівня готовності дітей шестирічного віку за результатами поточної діагностики  показав про те,що з 17 дітей з низьким  рівнем розвитку не має жодного,з них  9дітей(52%) мають високий рівень розвитку,7 дітей (37%)достатній,1 дитина(11%)середній рівень розвитку. Випускники мають добрі потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів,сформовані навички навчальної діяльності.Ці діти володіють загальнонавчальними вміннями та навичками, вміють узагальнювати, аналізувати, порівнювати, дотримуються етичних норм спілкування з однолітками та дорослими, володіють умінням вести діалог, спільно діяти. 

2.Вжиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу.

Ще одним з головних напрямків в роботі керівника закладу є укріплення матеріально-технічної бази закладу, щоби всі приміщення якого відповідали санітарним вимогам.

Наш заклад розташований в типовій одноповерховій будівлі,загальною площею  394 м2.

Технічний стан будівлі задовільний, має естетичний вигляд, територія достатньо озеле­нена, неповністю огороджена. Iгpoвi майданчики, обладнання підтримується у задовільному, безпечному стані. На території закладу закладені та доглянуті зелені зони з  квітниками.Обладнання майданчиків підтримується у налагодженому стані, безпечне у використанні , про що свідчать акти обстеження, що підписуються на початку навчального року та один раз на квар­тал встановленою комісією. Пісок в пісочницях накривається, у теплу пору року за спекотної та сухої погоди пісок поливається, що відповідає санітарним вимогам утримання території. Прибирання майданчиків i всієї території дошкільного закладу здійснюється щоденно. За потребою здійснюється скошування трави. Сміття прибирається у смітник та регулярно вивозиться .

Утримання та влаштування будівлі та території закладу в основному відповідає санітарним нормам Санітарного регламенту для  дошкільних навчальних закладів, про що свідчить Акт готовності дошкільного закладу до нового 2020-2021 навчального року.

Приміщення дошкільного закладу обладнане всім необхідним інвентарем. Групові естетично оформлені, затишні, оснащені іграшками впорядковані меблями відповідно до віку дітей, відповідають гігієнічним та санітарним вимогам. Предметно-ігрове середовище сприяє всебічному розвитку вихованців, постійно оновлюється та відповідає вимогам програми.

      Харчоблок в основному забезпечений достатньою кількістю посуду різного розміру та призначення,який промарковано згідно вимог Санітарного регламенту для ДНЗ.

     В дошкільному закладі наявні технічні засоби навчання:1 комп’ютер для адміністративної роботи;2 ноутбуки,3-принтер-сканер, кольоровий телевізор, DVD, 2 музичні центри, проектор,проекційний екран,цифровий фотоапарат.Протягом року постійно залучалися позабюджетні кошти на підтримку роботи наявної техніки (заправку картриджів, заміну кабелів тощо. Всі технічні засоби навчання знаходяться  в робочому стані та зберігаються в належних умовах.Всі приміщення утримуються відповідно санітарно-гігієнічних вимог, мають естетичний вигляд.У  закладі велика увага приділяється збереженню і зміцненню матеріальної бази, благоустрою території. Виконано такі види робіт:

- проведено санітарну очистку території;

- проведено  обрізку дерев;

- висаджено та приведено до належного стану квітники;

- проведено косметичний ремонт приміщень ДНЗ;

облаштовувалися дитячі майданчики;

-завершується робота по встановленню частини євро паркану зі сторони вїзду в господарський двір;

Ці питання постійно та успішно вирішуються за активною участю всіх членів колективу закладу та за допомогою наших батьків усіх вікових груп, за що ми їм щиро вдячні.

Питання щодо створення належних умов функціонування дошкільного навчального закладу є і буде першочерговим.Батьки дошкільнят є головним спонсором упорядкування групових приміщень, створення затишку та  специфічного розвивального середовища для своїх малят. За участю батьків та їх коштів щороку проводяться поточні  ремонтні  роботи у всіх групах. Дошкільний навчальний заклад є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні.Фінансово-господарська  діяльність закладу здійснюється  згідно кошторису, сформованого  на початок поточного року Люхчанською  сільською радою. Фінансові асигнування в 2020 році в основному планувалися  лише на захищені статті, і то не в повному обсязі.

3.Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

Впродовж 2019-2020 навчального року поліпшення  матеріально-технічної бази в основному відбувалось за рахунок, благодійних внесків батьків.В ДНЗ щомісячні внески обліковують голови групових батьківських комітетів.Благодійних батьківських коштів за звітний період було залучено 15166 гривень  ( з них- 3785.00 на проведення робіт по косметичному ремонту закладу ,6536.00 (старша-щомісячні ),4845(молодша-щомісячні). Всі матеріальні цінності подаровані батьками  обліковуються через бухгалтерію відповідними актами та вносяться  в  книгу обліку матеріальних цінностей ДНЗ.

Залучені кошти, отримані від благодійних внесків батьків, дозволили провести заходи щодо проведення ремонтних робіт,санітарно-гігієнічне обслуговування та поповнення матеріально-технічної бази ДНЗ. Адміністративно-господарська діяльність ДНЗ «Малятко» направлена на зміцнення матеріальної бази та покращення умов  перебування дітей в дошкільному закладі.

 За період з 01 вересня 2019року по 12 березня 2020 року в ДНЗ «Малятко»було проведено ряд заходів:

За бюджетні кошти :

-придбані матеріали на проведення ремонтних робіт в закладі на суму (7000грн.)

-придбано ксероксний папір -1000 грн.,

-заправка та ремонт картриджів -600 грн.,

-дератизація на суму 500 грн.,

- За батьківські благодійні кошти

-демонстраційний та роздатковий матеріал для занять з дітьми - 852.грн.,

-миючі засоби витрачено-1839грн.

-господарчі товари -6414грн.

-канцтовари -1145грн.

-іграшки -  843грн. .

-зошити-тренажери  870грн.

-лінолеум-625 грн.

- набори тарілок-1160грн.

та інші дрібні матеріали.

За спонсорські кошти:

-придбано віконний вентилятор на кухню -2300.00

- ліхтар з датчиком руху-250.000

-безконтактний термометр-1625.00(спонсор -Кравчук К.І.)

-підведено теплу воду до умивальної кімнати ясельної групи(спонсор-Волобуєв В.)

Але на жаль,на сьогоднішній день, перед нами  залишається  ще ряд невирішених проблем ,які щорічно плануємо у потребі до бюджету на поточний рік та які потребують коштів і сприяння місцевої влади,а саме:

- Відповідно до Типових штатних нормативів ДНЗ потрібно доукомплектувати штатний розпис ДНЗ(ясла-садок) «Малятко»   посадами: соціального педагога ,  двірника,сторожів(3), (у нас 1),  оператора котельні-(0,5);( у котельнях з газовим опаленням повинна бути 1 штатна одиниця оператора котельні на зміну(у нас  4 зміни,а операторів- 3,5 одиниці).

- передбачити проплату  виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників ДНЗ на період(хвороби,відпустки,відрядження тощо);

-передбачити виплату щорічної винагороди педагогічним працівникам,доплату за  ,за використання дезінфікуючих засобів всім працівникам,які використовують їх у роботі;

-негайно потрібно провести капітальний ремонт покрівлі закладу (при обстеженні виявлено,що фронтон і навіс над старшою групою тримається на тимчасових підпорах,на маурелатах несучих стін в декількох місцях видима трухлява;на коньку в декількох місцях замокша деревина,яка має видимі ознаки гниття деревини;візуально видно трухляву на кількох балках;дах в кількох місцях протікає внаслідок збігання терміну служби дахового покриття;

-провести заміну непридатних вікон,дверей на енергозберігаючі та утеплити фасад з метою економії палива;

-замінити сантехнічне обладнання на харчоблоці;

- встановити нові ворота ;

- обладнати входи до закладу пандусами для людей з особливими потребами;

-укріпити стелі приймальних кімнат обох вікових груп гіпсокартоном,штукатурка та шпаклювання(на даний час вони підбиті ДВП-плитою);

-замінити дитячі меблі в старшій групі;

-частково замінити застаріле ігрове та спортивне обладнання на майданчиках;

-провести косметичний ремонт водонапірної башти (фарбування,загородження санітарної зони);

-провести відповідні роботи по ізоляції димаря котельні з метою захисту від руйнування;

-придбати та покласти бруківку до парадного входу закладу;

-вирішити придбання миючих,дезінфікуючих засобів, канцтоварів, належне фінансування поточного ремонту закладу, обслуговування оргтехніки.

Відповідно припису Сарненського міжрайонного Управління Держсанепідемслужби:

-  побудова тіньових навісів на ігрових майданчиках груп; провести розмежування приміщення пральної кімнати з метою витримання перехресту потоків брудної та чистої білизни;встановлення перегородок між дитячими унітазами; придбання 2 комплектів постільної дитячої білизни та наматрацників.

Разом з тим,незважаючи на недофінансування дошкільного закладу ,ми  по мірі можливості власними силами  старатимемось вирішувати питання по благоустрою дошкільного закладу та готуватися до нового навчального року. Так плануємо закінчити встановлювати євро паркан зі сторони господарського двору,проведемо косметичні ремонти в приміщеннях закладу, будемо приводити в порядок ганки та дрібні ремонти по майданчиках.Вважаю, що колектив закладу працює з розумінням свого морального обов’язку, живе в атмосфері постійного пошуку нового, кращого, досконалішого духовно-творчого єднання педагогів, вихованців та їх батьків, а я, керівник закладу, допомагаю їм в усьому.

4.Вжиті заходи щодо забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

Педагогічний процес у ДНЗ  забезпечують кваліфіковані спеціалісти: завідувач, музичний керівник, інструктор з фізичної культури, 4 вихователі.

З них мають:

· повну вищу педагогічну освіту – 2 педагоги;

· неповну вищу педагогічну освіту – 5 педагогів;

· вищу кваліфікаційну категорію – 1 педагог;

· кваліфікаційну категорію «спеціаліст» – 6 педагогів.

Належна увага в навчальному році приділялась підвищенню професійного рівня та ділової кваліфікації педагогічного колективу. Усі педагоги дошкільного навчального закладу були охоплені різноманітними формами підвищення кваліфікації: відвідували семінари для керівників та вихователів-методистів, методичні об’єднання для вихователів дошкільних груп , музичних керівників, інструкторів з фізкультури. Адміністрація постійно контролює питання підвищення професійного рівня.

В наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років.

Курсова перепідготовка в 2019-2020 навчальному році проходила  відповідно графіка,курси підвищення кваліфікації при РОІППО пройшли вихователі груп :Ніколайчук Тетяна Ісаківна,Сергійчук Тетяна Олександрівна.

Педагогічні кадри закріплюються за віковими групами наказом по ДНЗ на початку навчального року. Розстановка педагогічних кадрів відбувається із врахуванням стажу та досвіду роботи. В дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки.

Кожен педагог ДНЗ зорієнтований на удосконалення освітнього процесу, реалізації принципів демократизму, відкритості та доброзичливості.

 Зазначені дані свідчать про достатній  рівень  професіональної підготовки педагогічних кадрів закладу, натомість, з огляду на те що якість освітнього процесу в закладі безпосередньо залежить від рівня підготовки педагогів, керівник навчального закладу постійно дбає про організацію самоосвіти педагогічних працівників, створення мотивації  та сприятливих умов для самоосвіти, визначення актуальних тем та напрямків розвитку  сучасної педагогічної науки з метою опрацювання в процесі самоосвіти.

Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу ДНЗ відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

5.Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров'я вихованців та педагогічних працівників:

5.1.Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування дошкільнят і педагогічних працівників.

Організація харчування дітей в закладі, здійснювалася на підставі Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» (ст.35), «Про охорону дитинства» (ст.5), Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004  №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006. за №298/227. Умови для організації харчування в дошкільному закладі задовільні. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться в робочому стані.

Виконувалися вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму.Продуктами харчування ДНЗ забезпечує ФОП Добридник В.І.,хлібобулочними виробами ТзОВ Сарненський хлібзавод.Велика увага приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортименту продуктів відповідно до перспективного меню на літньо-осінній та зимово-весняний періоди, погодженого Управлінням Держпродспоживслужби в Сарненському районі та затвердженого завідувачем дошкільного навчального закладу.

Продукти в дошкільний заклад завозилися своєчасно, з сертифікатами якості. Претензій до постачальників не було.

З 01.02.2020 року вартість харчування дітей віком від від 3 до 7 років становить – 28.00 грн.на день (50%-14.00-з державного бюджету,50%-14.00-батьківська плата),рішення виконавчого комітету Люхчанської сільської ради від 30.01.2020 № 688.На справлялася  плата за харчування дітей-сиріт,дітей,позбавлених батьківського піклування,дітей з малозабезпечених сімей та осіб з інвалідністю,дітей з особливими потребами та дітей,батьки яких  є учасниками антитерористичної операції(Гончаренко Денис,Гончаренко Соломія ,Кручок Богдан).                               Контроль за організацією  харчування дітей здійснює керівник дошкільного закладу та сестра медична старша. Він починається з моменту складання меню і триває на всіх етапах приготування їжі: аналіз харчування на фізіологічну повноцінність при складанні меню-розкладки, контроль за якістю продуктів, які поступають у дошкільний заклад, до­тримання норм закладки продуктів та виходом пор­цій, технології та якості приготування їжі , її роздача та споживання їжі дітьми.

Результати перевірок організації харчування  розглядаються на педгодинах, педрадах, виробничих нарадах , нарадах при керівнику.

Управлінням Держпродспоживслужби в Сарненському районі впродовж року ведеться контроль за якістю приготування страв,здійснюється відбір страв на калорійність та якість термічної обробки – зауважень не виявлено.

Харчоблок дошкільного навчального закладу в основному забезпечений технологічним  та холодильним обладнанням, яке знаходиться в робочому стані, посудом, інвентарем, який заміняється по мірі зношення та виділених на це коштів. Миючі засоби постійно закупляються за батьківські кошти.

Результати аналізу виконання норм харчування за І квартал 2020 року показав, що виконання норм харчування в ДНЗ виконується на 66,1 %, так як у І кварталі 2019 року виконання норм становило 61,6 % . Аналіз харчування по ДНЗ за І квартал 2020 року .

Порівняльний аналіз виконання норм харчування

І квартал 2020 року

І квартал 2019 року

Сметана - 80 %

Сметана - 90 %

Крупи, макаронні вироби 84 %

Крупи, макаронні вироби 89 %

Сир кисломолочний 62%

Сир кисломолочний  - 42%

Яйця -80 %

Яйця-64%

 

Масло вершкове -62  %

Масло вершкове -62 %

 

Картопля – 85%

Картопля – 82%

Сир твердий - 60%

Сир твердий – 60%

Борошно - 96%

Борошно - 88%

Недовиконання з таких продуктів харчування:

І квартал 2020 року

І квартал 2019 року

Риба- 51 %

Риба- 47%

М’ясо – 52%

 М’ясо – 42 %

Овочі різні- 49%

Овочі різні - 49%

Фрукти – 50 %

Фрукти – 41 %

Молоко - 28 %

Молоко – 24%

Причиною  такого дисбалансу у виконанні норм харчування є рівень граничних закупівельних цін та відповідно до цін недостатня вартість харчування однієї дитини в день (січень 22.00 грн., лютий-березень 28 грн.).

Постійне підвищення цін на продукти та така вартість не достатня для виконання норм харчування на 100%.

Контроль за харчуванням з боку завідувача проводиться регулярно і ефективно. Про це говорять показники: відсутність харчових отруєнь, немає зауважень з боку Управління Держпродспоживслужби в Сарненському районі,діти прибавляють у вазі та рості. За результатами лабораторних даних контролю за якістю харчування за останні 5 років зауважень не було.

Залишається недостатнім в раціоні дітей кількість рибних, молочних та кисломолочних продуктів, яєць, фруктів, овочів,соків. Це не дає можливості забезпечений збалансований раціон дітей.

Вихователі та обслуговуючий персонал, які беруть участь у організації харчування дітей ознайомлені з питання гігієнічного  та естетичного виховання дітей. Вихователями усіх вікових груп ведеться планомірна робота щодо формування навичок культури харчування дошкільнят, консультативна робота щодо харчування дітей вдома.

В цілому харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснювалось задовільно. Медичне обслуговування дітей у дошкільному закладі здійснюється сестрою медичною старшою Мартинюк Т.М. відповідно до нормативних документів:

Дошкільний заклад має медичний кабінет. Кабінет обладнано меблями, шафою для медичних препаратів, ростоміром, вагами.  Нажаль немає ізолятора для потреб ізолювання хворої дитини.  Упродовж року сестра медична проводить санітарно-освітню роботу серед працівників  з питань профілактики дитячих інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій, профілактичних щеплень серед дітей.

Медичне обслуговування в дошкільному закладі передбачає надання дітям допомоги у збереженні   здоров´я   та профілактиці захворювань, здійснюється огляд дітей сестрою медичною старшою, ведеться облік та аналіз захворюваності та відвідування дітьми ДНЗ.  

Кількість  захворювань по довідках у І кварталі  2020 року  становить:

 

№п\р

 Назва   

нозологічних  одиниць

Середня кількість дітей за списком

Кількість випадків захворювань

Кількість днів пропущених через хворобу

1

ГРВІ (крім грипу)

49

19

120

2

г. бронхіт

 

1

30

3

г. фарингіт

 

1

7

4

г.ринофарингіт

 

1

5

5

Отит

 

1

19

6

г. аденоїдит

 

1

10

7

Кропив'янка

 

1

7

 

Усього

 

25

198

 

Кількість днів пропущених через хворобу однією дитиною (у середньому).

 

 

4

     Найвищий показник захворюваності  — у старшій групі,де виховується 26 дітей, за I квартал через хворобу пропущено 137 днів, кількість випадків захворювання -15, захворюваність -8,6%. Такий показник захворюваності пояснюється тим, що хворіють діти які перебевають на Д обліку, мають ослаблену імунну систему.

     У молодшій групі виховується 23 дитини, за I квартал через хворобу пропущено 61 день, кількість випадків захворювання- 10,  % захворюваності 3,9.

В загальному по дошкільному навчальному закладу за I квартал через хворобу пропущено 198 днів,  %  захворюваності  6,3. В порівнянні з минулим роком (I квартал 2019 року)  % захворюваності збільшився на 3,5 %.

Проведений аналіз захворюваності показує збільшення загальної та інфекційної захворюваності. Протягом 2019-2020 н.р.  колектив ДНЗ  продовжував роботу  зі зміцнення фізичного і психічного здоров’я, формування ціннісного ставлення дитини до свого здоров’я, інтересу до здорового способу життя.Медично-профілактична робота здійснювалася  відповідно до річного плану, місячних планів. В дошкільному закладі розроблений комплекс гігієнічних заходів,спрямованих на профілактику захворювань у дітей.

За 2019-2020 рік не було зареєстровано випадків на туберкульоз, вірусний гепа­тит,  дизентерію, паротит, дитячий травматизм.

Сестра медична старша протягом року тримала на контролі питання:                          

- дотримання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму;                                                                                                                                                  

- дотримання розпорядку дня;                                                                                        

- денний сон дітей відповідно до їхнього віку;                                                             

- збалансоване харчування;                                                                                     

- контроль за руховою активністю дітей;                                                              

- дотримання впродовж дня повітряного та водного режимів;                                         

- дотримання вимог до одягу та взуття  при перебуванні дітей у приміщеннях та на майданчиках;    

- дотримання санітарно-гігієнічних вимог на території закладу;                       

 -проходження медичних оглядів працівниками ДНЗ.                                       

 Сестрою медичною Мартинюк Т.М. проводились консультації, індивідуальні бесіди з батьками; просвітницька робота серед працівників. Регулярно проводиться обстеження дітей,щеплення проводяться тільки за згодою батьків в письмовому вигляді під наглядом лікаря та батьків. 

Санітарно-освітня робота серед батьків проводиться через бюлетені, бесіди, консультації.

5.2.Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних  норм.

Згідно ст. 23 Закону України , «Про освіту»дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров'я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Дана робота ведеться в таких напрямках:

· створення безпечних умов для перебування дітей;

· організація догляду за дітьми;

· робота з колективом по ОП, ПБ, БЖД;

· навчально-виховна робота з дітьми з питань БЖД;

· робота з батьками.

Кожен працівник ДНЗ проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації ДНЗ. В наявності всі Журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці, які ведуться своєчасно.

 Відповідно до Закону України «Про охорону праці», було проведено навчання та перевірку знань працівників з охорони праці, повторні та позапланові інструктажі з охорони праці, з охорони життя і здоров’я дітей в ДНЗ, пожежної безпеки, надання першої медичної допомоги. Двічі на рік, до оздоровчого періоду та початку навчального року, проводилося випробування спортивного та нестандартного обладнання на території дошкільного закладу, в груповій залі .

Були розроблені комплексні заходи з організації безпечних умов праці відповідно до колективного договору та роботи з охорони праці у ДНЗ на 2019/2020 навчальний рік.  Випадків травматизму виробничого характеру в дошкільному закладі не зафіксовано.

Робота педагогічного колективу та всіх робітників ДНЗ щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні та програм виховання і навчання дітей  «Українське дошкілля» та «Впевнений старт», які спрямовують роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі.

 Персонал дошкільного закладу  протягом 2019-2020 року чітко дотримувався вимог щодо безпеки діяльності працівників під час освітнього процесу.Педагогічним колективом дошкільного навчального закладу були проведені заходи з метою створення умов щодо безпечної життєдіяльності вихованців і запобігання порушень техніки безпеки співробітниками; продовження формування навичок  здорового способу життя; забезпеченням виконання заходів з питань охорони життя, здоров’я дітей.

Сарненське міжрайонне Управління Держсанепідемслужби у Рівненській області в актах перевірок порушень не відмітила.

Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, призначено відповідальних осіб.

З  метою безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку та вироблення у них стереотипів безпечної поведінки  в групах проводилася різноманітна робота з цього питання. В листопаді 2019 року в дошкільному закладі проводилися «Тижні безпеки дитини».

     Протягом тижня в кожній групі було перевірено загальний стан роботи з охорони життя та здоров’я дітей. За результатами перевірки зроблено висновок, що робота з даного питання проводиться на достатньому рівні. Стан приміщень навчального закладу та параметри мікроклімату задовільні, відповідають  вимогам гігієни навчання та праці згідно з Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів.

      Постійно здійснювався контроль за необхідними і безпечними умовами праці за участю завідувача ДНЗ, комісії з охорони праці. Велика увага приділяється створенню безпечних та нешкідливих умов для здійснення навчально-виховного процесу. З цією метою домагаюся від педагогів формування у вихованців гігієнічних навичок та основ здорового способу життя, поняття про норми та правила безпечної поведінки, навчати дітей обачності, навичкам швидкої реакції в екстремальних ситуаціях.Поряд з цим  залишились недоліки в роботі  пожежної безпеки в закладі,які вимагають виділення значних коштів на їх усунення:

Відповідно Припису Сарненського районного сектору Головного  управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області

- деревяні конструкції горища будівлі обробити вогнетривкими засобами;

- приміщення обладнати автоматичною пожежною сигналізацією;

- провести ревізію пристроїв захисту від блискавки;

- провести замір опору ізоляції спрацювання приладів захисту електричних мереж та установок від короткого замикання;

В зв’язку з цим адміністрація закладу в червні 2020 року звернулась з клопотанням до в.о. сільського голови з проханням посприяти у виділенні коштів на проведення робіт по виконанню заходів, запропонованих у Приписі(у яких строк виконання–до 01.09.2020).Надана відповідь,що питання розглянуто,але у бюджеті сільської ради відсутні вільні кошти на усунення цих заходів.

Користуючись нагодою вкотре прошу представників місцевої влади  по можливості посприяти у виділенні коштів на поступове вирішення цих нагальних потреб дошкільного закладу.

5.3.Надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям позбавлених батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей, дітям з багатодітних сімей, дітям-чорнобильцям.

     Для виявлення дітей пільгового контингенту у вересні 2019 року було проведено соціальне опитування сімей. Складений соціальний паспорт ДНЗ. Згідно соціального паспорту в закладі в перебували 23 дитини з багатодітних сімей,1 дитина з особливими потребами, 2 дитини із сімей, які мають статус АТО, 4 дитини з малозабезпечених сімей.Усі ці діти проживають у нормальних побутових умовах.

На початок року було складено та надано до відділу освіти списки дітей пільгових категорій. На підставі поданих батьками підтверджуючих документів, видано наказ про забезпечення цих дітей пільгами в оплаті за харчування: діти з малозабезпечених сімей, батьків - учасників  АТО, діти-інваліди  отримували харчування безкоштовно, користувались 100% пільгою.

Всі вихователі ознайомлені з нормативними документами, що регулюють законодавство в галузі охорони дитинства. Питання соціального захисту дітей пільгового контингенту розглядаються на засіданні педрад, на нарадах при завідуючій. Впродовж року проводилась правоосвітня та правовиховна робота з батьками

5.4. Моральне та матеріальне стимулювання учнів і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення;

      У дошкільному навчальному закладі ведеться робота по моральному та матеріальному стимулюванню педагогічних працівників.  та обслуговуючого персоналу.При отриманні щорічної основної відпустки працівники отримують, крім відпускних  -  оздоровчі в розмірі місячного посадового окладу.  Працівникам, які перебувають на лікарняних, виплачують кошти за рахунок фонду та закладу. Всі педагогічні працівники отримують доплати за вислугу років та категорію,  20% за престижність професії.Нажаль уже третій рік педагоги не отримують щорічної грошової винагороди,яка гарантована державою.

 6.Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

Адміністрацією та вихователями ДНЗ, ведеться постійна та планомірна робота по налагодженню співпраці з кожною сім’єю. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків у управлінні закладом.

Протягом року використовували різні форми взаємодії дошкільного навчального закладу та родини. Колективні форми взаємодії з батьками: батьківські збори, дні відкритих дверей, спільні родинні свята,  звіти завідувача про роботу в дошкільному навчальному закладі.

 Групові форми взаємодії: батьківські збори в групах,  анкетування батьків.

 Індивідуальні форми взаємодії: консультації спеціалістів дошкільного навчального закладу,  папки-пересувки, інформаційні бюлетені.Використовуються наочно-інформаційні методи такі як:батьківські куточки в групах, інформаційні стенди та теки для батьків, запрошення, оголошення, вітання, скринька пропозицій. Інформативний матеріал змінювався систематично,висвітлювались актуальні питання розвитку, навчання і виховання дітей конкретного вікового періоду.

Велику  підтримку закладу постійно надають батьки у вигляді фінансової та фізичної допомоги .Батьки беруть активну участь у благоустрої території і груп дитячого саду, у підготовці різноманітних навчально-виховних заходів. На батьківських зборах, консультаціях вихователі орієнтували батьків на культивування в родинах атмосфери поваги, піклування та взаємодопомоги, акцентували увагу на тому, що саме батько й мати мають бути прикладом для дітей, спільно намагалися виробити розумні вимоги до дітей, яких необхідно дотримуватися як у дошкільному закладі, так і у сім’ї.

6.1.Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу.

На підставі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008  „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 р. №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №1338  від 08.12.2009),  з метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян у  дошкільному навчальному закладі ясла-садок «Малятко»  проводилась  певна робота.

З метою поліпшення роботи зі зверненнями громадян в дошкільному закладі  затверджено порядок особистого прийому громадян адміністрацією закладу. Батьки, працівники дошкільного навчального закладу   ознайомлені з графіком особистого прийому громадян. Адміністрація закладу дотримується виконання графіку особистого прийому громадян.Розгляд, реєстрація та проходження звернень здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

 З вересня 2019 року по березень 2020 року кількість осіб, які побували на особистому прийомі складає 6 осіб , всього за за звітний період  22 звернення.Переважають звернення з питань влаштування дітей у дошкільний заклад, щодо працевлаштування,  з питань оплати за харчування дітей,  з питань виховання та догляду за дітьми.Порушені питання розглянуті, надані відповіді.Скарг від громадян не надходило.

 Питання про стан роботи зі зверненнями громадян протягом 2019-2020 навчального року заслуховувалися на нарадах при завідувачу, на загальних зборах трудового колективу. Адміністрація закладу тримає на постійному контролі виконання законодавчих актів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення .

Шановні батьки,працівники закладу!

Адміністрація дошкільного закладу користуючись сьогодні нагодою, ще раз  висловлює щиру подяку батькам вихованців всіх груп, за неоціненну допомогу у зміцненні матеріальної бази дошкільного закладу,створенні сприятливих умов для навчання дошкільників та забезпеченні дітей дидактичними матеріалами для занять.Успіхи дитячого садка це не мої особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це успіхи нашого закладу.

 Шановні колеги, батьки! Я вдячна вам  за те, що ви – не байдужі, що вас цікавить кожна прожита дитиною хвилина в нашому закладі. Завдяки вашій турботі діти зростають здоровими та щасливими.

     Дякуємо Вам за за активну співпрацю за розуміння та підтримку, за те, що незважаючи на теперішній важкий час, ви допомагали нам покращити умови для наших дітей. Запевняю Вас ,я,як керівник дошкільного закладу разом з своїм   колективом будемо робите все можливе для того,щоб вашим і нашим дітям у садочку було по-домашньому тепло і затишно,дати їм ті необхідні знання та любов,які допоможуть їм впевнено йти далі по життю.

 

 

З повагою до  вас, завідувач ДНЗ «Малятко»  Мисанець Н.М.

                                                                                    

 

                                                          

Завідувач здійснює загальне керівництво ДНЗ.

У    своїй діяльності керується:

 

·         Законом України "Про дошкільну  освіту";

·         Законом України "Про внесення змін до  законодавчих актів з питань загальної  середньої та дошкільної    освіти  щодо  організації  навчально-виховного процесу"  № 2442 - VІ   від 06.07.10;

·       Законом України "Про охорону дитинства"

·       Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

·       Статутом дошкільного закладу та іншими законодавчими актами.

Завідувач займається комплектуванням груп дітьми у відповідності з їх віком, станом їх здоров'я, індивідуальними особливостями та запитами батьків, підбирає кадри, керує педагогами, і обслуговуючим персоналом.

Батьки можуть звертатися до завідувача ДНЗ за консультаціями і вносити власні пропозиції щодо покращення роботи з дітьми. 

 

ЗАВІДУВАЧ РАДИТЬ:

 

Правила педагогічної етики:

·       Будь обережний!

·       Не помились!

·       Не шкодуй!

·       Будь надією для дітей!

·       Даруй себе дітям!

·       Знай, до чого прагнеш!

·       Постійно шукай в дитині багатство його душі!

·       Будь терплячим в чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним в дитині!

 

Завідувач ДНЗ - взірець для наслідування своїми підлеглими, від його ставлення до колег залежить ставлення співробітників дошкільного закладу до педагогічного і виховного процесу.

Стосунки «ПЕДАГОГ – КОЛЕГИ»

(за Ш. Амонашвілі)

1. Бути добрим, дружелюбним та чутливим до своїх колег

2. Володіти тоном і тактом спілкування з колегами

3. Не заздрити успіхам колег

4. Ділитися своїм досвідом з колегами

5. Не соромитись вчитися у колег

6. Не дивитись на колег згори свого "польоту"

7. Зберігати добре ім'я своїх колег

8. Не намагатися підняти авторитет свого предмету через приниження інших

9. Бути непримиримим до фактів антипедагогічної поведінки колег

 

 

 

 

 

Download
Діяльність та зміст функціональних обов'
Microsoft Word Document 67.5 KB