Шановні громадяни!

   Відповідно до Закону України «Про звернення громадян»

Ви можете звернутись до нашого закладу в письмовій або усній формі із пропозиціями (зауваженнями), заявами та скаргами. 

   Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян,

які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами),

а також такі, з яких неможливо встановити авторство,

визначаються анонімними і розгляду не підлягають

                       

Графік прийому громадян:

  • Завідувач – понеділок з 900 до 1700 год.
  • Сестра медична– четвер з 900 до 1300 год.
  • Завідувач господарства – п’ятниця з 900 до 1300 год.

ПОРАДИ  ЩОДО ЕФЕКТИВНОСТІ  РОБОТИ  ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ  ГРОМАДЯН

      На мою думку, робота із зверненнями громадян є ефективною за відсутності скарг, повторних звернень та за умови позитивно вирішених питань.

       Відсутність факту повторних звернень, скарг обумовлюється наступними вжитими завідувачем заходами, щодо поліпшення ефективності роботи з даного напрямку, а це:

- отримання громадянами візитівки ДНЗ, у якій зазначено контактні телефони завідувача, а також електронна пошта, графік прийому громадян завідувача;

- проінформованість  громадян з питань діяльності закладу: актуальне та своєчасне заповнення інформаційних стендів, відповідних сторінок офіційного сайту дошкільного навчального закладу;

- індивідуальний підхід до розгляду звернень  громадян, детальне вивчення змісту звернення та підбір  доцільних методів, шляхів розв’язання  питань;

- пунктуальність у дотриманні графіку особистого прийому громадян завідувача;

- максимально ефективний розгляд та реакція на усні звернення громадян;

- забезпечення максимальної ефективності зворотнього зв’язку (телефонним зв’язком, електронною поштою, через скриньку пропозицій та побажань, індивідуальні консультації, через сторінку зворотнього зв’язку на офіційному сайті ДНЗ);

- подолання бар’єру у спілкуванні, взаємопорозумінні з представниками громадськості, є систематичне відвідування завідувачем групових батьківських зборів, масових заходів за участю батьків вихованців, відповідальний підхід до організації Дня відкритих дверей;

- розгляд звернень у максимально короткі строки;

- якісна підготовка та контроль за отриманням відповіді на звернення;

- систематичний аналіз роботи із зверненнями громадян, систематизація основних питань за зверненнями, виявлення недоліків у роботі, поліпшення її якості;

- окрема фіксація усних звернень громадян для виявлення суттєво важливих питань;

- окрема увага до кола питань, що цікавить громадян стосовно діяльності дошкільного закладу (опитування на офіційному сайті ДНЗ, збір та обробка інформації, опитування на батьківських зборах);

- отримання кваліфікованої консультації спеціалістів управління освіти з окремих питань функціонування ДНЗ та організації роботи зі зверненнями громадян.

Важливого значення набуває забезпечення права на збереження особистих даних та неможливість порушення цього закону  іншими. Особиста інформація про  співробітників закладу, вихованців та їх батьків третім особам, що не мають відповідних повноважень не надається.

Download
Звернення-довідка.docx
Microsoft Word Document 28.3 KB
Download
Виступ-діловодство за зверненнями.doc
Microsoft Word Document 85.5 KB
Download
Закон про звернення.doc
Microsoft Word Document 74.5 KB
Download
Закон про інформацію.doc
Microsoft Word Document 120.0 KB
Download
Інструкція з діловодства.doc
Microsoft Word Document 78.0 KB